29 Kasım 2015 Pazar

Mutlu pazarlarr

Herkese merhabalar. Mutlu bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle.. Hava ne kadar iç karartıcı olsada güzel birgün olsun inşallah :) Bu sabah uyanıp misafirlerimize güzel bir kahvaltı hazırlayayım dedim. Aslında daha çok şey yapmak vardı planımda ama herkes tek tek uyanınca daha fazla beklemesinler diye hazırlığı kısa kesmek zorunda kaldım 😀
Sizinle kahvaltı soframda paylaşabileceğim tek tarifim hamur kızartmam :) Şiddetle tavsiye ediyorum. Hem pratik hem az malzemeli hem de çok lezzetli oluyor. Mutlaka deneyin derim ben :) 
Malzemeleri;
*5 yemek kaşığı yoğurt
*1 tatlı kaşığı tuz
*1 paket kabartma tozu
*alabildiğine un

Bunların hepisini karıştırıppp açıyorsunuz çok ince olmamak kaydıyla sonra istediğiniz şekili verip kızartıyorsunuz bir püf noktası falan yok yani :D 

Bunlar da kızarmış halleri :)

Çok güzel çekemesemde şöyle soframı da paylaşayım. Çok süslü ya da çok donatılmış olmasa da idare ederdi bence :P 

Söyleyeceklerim bu kadar :) Birileri okuyor mu yazdıklarımı onu da bilmiyorum açıkcası ama yazmak hoşuma gidiyor :) Okuyan birileri varsa iyi günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder