29 Kasım 2015 Pazar

Çay saati

Herkese iyi akşamlar. Biraz geç oldu ama ancak fırsat bulabildim. Misafir olunca onlarla ilgilenmekten fırsat kalmıyor yazmaya. Sabah kahvaltımızı paylaşmıştım, kahvaltıdan sonra misafirlerimiz gezmeye gidince bende girdim mutfağa geldiklerinde çayla ikram edebileceğim şeyler hazırlayayım dedim ortaya bunlar çıktı :) 

3 malzemeli browni kesinlikle hayat kurtarıcı bir tarif. Hemencecik oluveriyor.
Malzemeleri;
*1 yumurta
*3 yemek kaşığı kahvaltılık çikolata
*3 yemek kaşığı un
*1 yemek kaşığı süt( daha ıslak ıslak bir tat isterseniz ekleyin)




Buda uzun zamandır yapmadığım sebzeli keim.
Malzemeleri;
*1 yumurta
*yarım su bardağı yoğurt
*yarım su bardağı yağ 
*1 kibrit kutusu boyunda kaşar rendesi
* 1 orta boy havuç rendesi
*2 orta boy patates (küp küp doğranacak)
*5-6 dal kıyılmış maydanoz 
*1 tatlı kaşığı tuz
*1 paket kabartma tozu
*1.5 su bardağı un


Vee benim için olmazsa olmaz kısır :) kısırın malzemelerini yada tarifini yazmıyorum çünkü tamamen göz kararı ve doğaçlama yaptığım bir tat kısır :)

Umarım bir yerlerde bu yazıyı okuyan birileri varsa beğenmiştir yaptıklarımı :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder